سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ دروس خارج فقه و اصول سطح چهار تابستانه ویژه طلاب برادر در محل مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی حجت‌الاسلام گوهری بهابادی، مدیر حوزه علمیه این استان اظهار کرد: پیش از این دروس خارج فقه و اصول در تابستان در این استان برگزار نشده بود که به همت معاونت علمی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، دروس خارج فقه و اصول در تابستان امسال در محل مدرسه علمیه تخصصی حضرت امام خامنه‌ای برای آن دسته از طلابی که به آزمون نرسیده‌اند و یا وقت کافی برای رفع اشکال در دروس خارج فقه و اصول نداشتند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط در تابستان مهیا بوده و طلاب استان می‌توانند به‌صورت حضوری از حجت‌الاسلام نقیبی، از اساتید برجسته حوزه علمیه مشهد مقدس استفاده کنند.

حجت‌الاسلام بهابادی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ نفر از طلاب آمادگی حضور در دروس خارج فقه و اصول را داشتند و شروع دوره از اول یا دوم محرم به‌مدت سه هفته و در مجموع ۴۰ جلسه است، تصریح کرد: همه کلاس‌های تدریس استاد پیش از ظهر است تا روحانیون و طلاب به تبلیغ خود در ایام شهادت سید الشهداء(ع) برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha